قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای شرکت فرش زرین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای فروشگاه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات شرکت فرش زرین اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات فروشگاه استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به ما ایمیل میزنید،این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که شرکت فرش زرین به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه، امکان دارد فروشگاه برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه را در پروفایل خود لغو کنند.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
شرکت فرش زرین به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند. فروشگاه متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از فروشگاه ما، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. شرکت فرش زرین به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
گارانتی بازگشت وجه
در راستای ایجاد اطمینان و آرامش خاطر در خرید از شرکت فرش زرین، میتوانید در صورت وجود هرگونه عیب، تا 7 روز پس از تحویل گرفتن سفارش نسبت به مرجوع کردن آن اقدام فرمایید. بدیهی است در این مدت نباید محصول مورد استفاده قرار گرفته باشد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
شرکت فرش زرین همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و شرکت فرش زرین تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند. آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش شرکت فرش زرین ارسال شود.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری شرکت فرش زرین مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای محصولات نخ و نقشه در شرکت فرش زرین کاملا رقابتی تنظیم شده است و با وجود کیفیت بالای محصولات در پایین ترین سطح ممکن قرار دارد.